tisdag 13 oktober 2009

Trött, trött, trött

Jag är trött, darling är trött och barnen är trötta... Jag vet inte varför det har blivit så, är det på grund av hösten månne...?
I morgon åker darling till Umeå igen efter att varit på hemmaplan idag, denna gång så får han stanna kvar över natten och det känns ju som alltid både bra och dåligt. Det är ju bra för att då slipper han åka på hala, mörka vägar och han får ju dessutom sova mer än som nu i natt då han ska upp 04:00 i morgonbitti. Dåligt för då har vi ju inte honom här hemma.
Usch vad tiden går fort, det är inte fullt 7v tills det är dags att tända första adventsljuset. Nyss var det sommar och bad, nu eldar jag både morgon och kväll för att det inte ska bli utkylt här. Jag vill INTE ha vinter, jag gillar inte att frysa(vilket jag har sagt förut). Lycko morbror S som åker till Thailand om inte fullt 2v. och blir borta HELA vintern, han behöver nog inte frysa...

Inga kommentarer: