måndag 24 augusti 2009

Om jag inte vore så trött...

... så skulle jag berättat att barnen började skolan idag och att lillebror numera är ett skolbarn och inget dagisbarn längre och att vi har riktat uthuset och att vi ska börja att brädslå garaget i morgon och att det var en riktig sommardag idag och att jag ska åka och köpa färg till garaget i morgon och att på onsdag är det dags för vårt andra "hemliga" möte och att nu har vi äntligen fått till rätt uppgifter i registren efter 4 år(ni insatta skulle fatta om jag berättade) men nu är jag så trött så jag berättar ingenting idag...
Dessutom så snarkar darling så att öronen snart spricker på mig och när jag puttar på honom så flyttar han sig bara längre bort på sängen istället för att vända sig, tänk vad mycket ni skulle ha fått veta om jag bara hade haft ork att berätta det idag... ;-)

Godnatt!

Inga kommentarer: