torsdag 19 november 2009

En liten uppdatering...

Här är det fortfarande grått, grått, grått och regn, regn, regn...
Darlingen jobbar i Umeå igen, onsdag till fredag denna gång. Barnen har nog drabbats av nån sömnsjuka, jag har fått väcka dem både idag och igår, lillebror sov 13,5 timmar i natt... =0) I eftermiddag så ska de vaccineras båda två mot svininfluensan, får se när det finns vaccin så att darlingen och jag kan göra det också förhoppningsvis så kan vi göra det under helgen.

Just exakt i detta nu så sitter jag i min lillebrors kök, jag passar på att låna det nu när han är i Thailand. Jag och väninnan Z ska anordna en julmarknad i byn på 1:a advent och sen så ska vi vara med på en annan nån mil bort helgen därpå. Så vi bakar för fulla muggar här, perfekt med varmluftsugn och tom frys(fast den är inte så tom längre)... =0) Vi håller även på och pysslar hemma, vi gör b.l.a. tomtar och julgrupper som vi också ska sälja så hela vårt matbord är ockuperat av allehanda pysselmaterial.

Nu måste jag rädda det som är i ugnen!

Inga kommentarer: