torsdag 5 november 2009

Trött...

men jag kan inte sova... Jag var jättetrött vid 20-tiden men kom väl över den magiska tröskeln så nu är det rejält kört.
Här har vi haft några sköna dagar, det har varit runt 6-7 plusgrader dygnet runt, nackdelen är att det har varit så grått. Såg att det är snökaos att vänta i södra delen av landet men vi skulle nog slippa som det verkade på väderleksrapporten.
Till helgen så ska vi hämta ytterligare att lass med ved, sen har vi nog så att vi klarar oss resten av vintern. Hoppas att det är snöfritt till dess i alla fall.
Uppdatering kl. 06:25:
Blötsnön fullkomligt vräker ner, väderlekstjänsten går tydligen inte att lita på...

Om en vecka så blir jag faster, spännande!

Jag tror att detta var ett av de tråkigaste blogginlägg jag någonsin skrivit men jag känner att min hjärna bara går på halvfart just nu så jag lyckas inte komma med något intelligentare inlägg än detta i natt. Hur som helst så avundas jag er som sover skönt i sina sängar eller ni som har sovit en hel natt och nyss har stigit upp...
Ha en bra dag alla när ni läser detta svammel... =0)

Inga kommentarer: