lördag 5 juni 2010

Det går åt rätt håll...

Darlingen har fått i sig fast föda idag för första gången efter operationen, jag gjorde lite äggröra åt honom och jag har nog aldrig sett honom njuta så mycket av någon mat nån gång förut. Han har fortfarande väldigt ont, trots tabletter men kämpar på med dryck och annat. Han har lättare för att prata även om det fortfarande är mycket grötigt och ibland är det väldigt svårt att förstå, tänk "en döv som talar" så förstår ni hur det låter. Han blir väldigt trött efter att han pratat så det blir ofta skrivna samtal, han skriver och jag talar... :o)
Just nu så ligger resterande del av familjen och sover/vilar och jag har två mjuka kakor i ugnen som jag tänkte bjuda dem på när de vaknar. Jag fick ett ryck och vispade ihop en tiger- och en sockerkaka...
Ha en fortsatt bra helg alla! Här stormar det och är bara 13 grader så man har ingen större lust att gå ut, undrar vem som kidnappat värmen...

Inga kommentarer: