måndag 1 september 2008

Vår 1-åriga bröllopsdag

Blev inte så romantisk som man kan tro... Maken och barnen åkte på fotbollsavslutning och jag gick och sov inför en extranatt på jobbet. Vi får ta igen det en annan gång...
I morgon får vi hem en container så att vi kan börja med att rensa bort riset från tomten, det känns bra att få undan allt innan vintern. Det börjar även att bli dags för att se över behovet av vinterkläder till barnen med, det är bara september ännu men tiden går så fort och snart är det snö ute när vi vaknar... De första frostnätterna har redan varit. Jag känner mig kluven inför vintern, jag tycker att det känns så mysigt att få börja tända ljus, ta ner sommargardiner och göra höst men samtidigt vill jag ha sommaren kvar för jag älskar värmen och ljuset...

Inga kommentarer: