lördag 27 mars 2010

Härliga helg!

Vi började dagen med en rejäl sovmorgon eftersom jag hade varit vaken mellan 04:00 och 09:30 p.g.a. en hemsk värk i nacke och skulderparti. Efter en halvtimmes massage av lillebror(han är så duktig fast han bara är 6,5år) och en Pronaxen så lyckades jag äntligen somna och vi fick sova ostört till kl.11, sen drog vi oss i sängen hela familjen en stund innan det var dags för frukost(killarnas andra för de hade redan serverat sig själva tidigare).
Sen påbörjade vi operation "tömma matrum" för darlingen har bestämt sig för att lägga golv även där och i tv-rummet i helgen. Själv har jag bara kört tvättmaskin och torktumlare hela dagen känns det som. Vi hinner förhoppningsvis bli klara med matrummet idag, tv-rummet får vänta tills i morgon...
I natt så byter vi ju även om till sommartid vilket känns både bra och dåligt. Det är bra för kvällarna blir ljusare men det brukar vara jobbigt att tappa en timmes sömn...

Nu ska jag gå och leka arbetsledare... :o)

2 kommentarer:

Madde sa...

Hello och hoppas ni haft en mysig pask!! Har har vi inga haxor (forutom i spegeln dah) utan dom roar sej med Egg Hunts. Blakulla e ju roligare tycker ja! Nu ska vi ata var paskmiddag om en halvtimme typ, hejda fran oss alla!

Erikssons sa...

Vi har varit hos mamma, i Solberg och åkt slalom och igår var alla utom jag till Paradisbadet så det har varit en skön och slapp påsk...