söndag 14 mars 2010

Helgen som bara försvann...

Igår så var det familjefestligheter på puben här i byn. Det var mat, lekar och schlagerfestival för hela slanten och vi deltog naturligtvis. Trevligt, trevligt!
Vi kom hem vid 22.30-tiden och det var tur att båda barnen sovit middag för kl. 7 var det dags att stiga upp ur den sköna sängen för halv nio skulle vi befinna oss i Parkskolans gymnastiksal för vi(föreningen) stod som arrangörer för helgens innebandysammandrag. Vi var hemma ifrån det vid 13-tiden och barnen la sig en stund och lillebror somnade på stört, nu är han vaken sen nån timme tillbaka men sur som ättika, det behövs inte mycket sömnbrist för att rubba hans humör.
Darlingen är på idrottföreningens årsmöte och jag ska förbereda ett gäng matlådor för han drar iväg i morrn och blir borta till åtminstone onsdag, det kan bli längre...
Ha det gott!



Jag har förresten fått två roliga paket från Buzzador så nu ska jag m.fl. testa duschcreme från Dove och hudvård från L'oreal Youth Code, det blir spännande. Får se om ni känner igen mig om några veckor för ansiktscremerna ska visst minimera rynkor... :o)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehehe kul o se bilden pa Bureborg skit va mycke sno maste ju va himlars mysigt :) Kan du inte lagga in na bilder pa huset? /madde

Erikssons sa...

Det var ovanligt lite snö i Bureåborg, det var faktiskt mer inne i stan denna vinter... Jo jag kan lägga in några bilder på huset... Ska bara fixa golven klart först för det är kaos hemma just nu :o)