lördag 23 januari 2010

Storebror börjar blogga

Hej!
Det är Storebror som skriver.

När jag var på badet hoppade jag från tremeterstrampolinen. Det var fem meter djupt i bassängen. Efter badet for jag och L till Gottneskolan! Där träffade jag några kompisar!
Idag har jag varit ute och lekt skidskytte, skidskyttebanan var så här den börja vid skjulet och for förbi mitt hus ut på parkeringen.

Igår följde jag en kompis hem vi fikade först sen åkte vi skridskor och spelade hockey sen åkte vi bob i den lilla backen sen gick vi in och spelade Disneyland. Och pappa kom mitt i spelet sen fick jag och pappa gå hem. På min skola har jag och mina kompisar byggt en koja, i kojan finns en massa hål som man kan krypa i det tog en vecka att bygga den snygga kojan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt att du börjat Blogga kompis. Kul att se vad du gör på dagarna. Kram Johanna