torsdag 9 april 2009

Förlovningsdagen

Idag har jag chockat både mig och frun och frun chockat mig, vice versa! Först kom frun med kladdkaka till hela högen vid verkstan som brann under förra veckan vilket var mycket uppskattat! När jag väl var på väg hem tog jag vägen förbi blomaffären och köpte 10 tulpaner! Ja ni läste rätt, jag i en blomaffär e inte så vanligt men tur att jag hade smakråd med mig och att det finns så trevliga florister annars hade det väl inte blivit några tulpaner. Nåväl när jag kom hem hade frun ett paket till mig i form av en fin vårjacka som jag så väl behöver. Sen blev vi så trötta så vi gick å vila lillebror, jag och frun. Storebror gick till en kompis och såg film och kom hem sockerhög, kanske han tjuvstartat med påskgodis? Kvällen skall avnjutas med lugn och ro nu när barna sover.

Inga kommentarer: