fredag 24 april 2009

Jag är med spikmatta

Så... då kom jag mig äntligen för att köpa mig en spikmatta, jag har velat köpa en länge nu för att se om jag kan få mindre ont i min rygg och om min sömn blir bättre. Igår slog jag alltså till, jag köpte en spikmatta och fick en "huvudmassör" på köpet. Innan jag skulle sova så la jag mig på spikmattan på sängen, och första mötet med den var, vad ska man säga... intressant... Först så gjorde det lite ont, sen började det att sticka i huden, sen började det att bränna, det kändes som att det brann i huden. Lite senare så började en skön värme att sprida sig i min rygg och jag blev behagligt avslappnad. Jag låg kvar i ca 10 min och sen när jag skulle stiga upp så gjorde det ont när trycket släppte, men på det stora hela så är jag riktigt nöjd med vår första samvaro...

Inga kommentarer: