onsdag 8 april 2009

Hemma igen...

Nu är jag hemma hos familjen igen efter några timmars vuxentid... Tiden går fort när man har roligt... 2 timmar och 32 minuter var filmen, väldigt länge att sitta stilla men tiden gick snabbt. Det enda som fick mig att inse att vi suttit stilla länge var att jag blev väldigt stel i ryggen och fick svårt att hitta en bekväm ställning den sista timmen. Lisbeth i filmen såg ut ungefär som jag hade fått bilden i huvudet då jag läste boken. Största gapskrattet kom nog när både Vippan och jag(vilka båda läst böckerna) satt och väntade på skottet som skulle komma, samtidigt hoppade till av skrämsel när det small, trots att vi visste att det skulle komma där... =0) När filmen var slut så tittade vi på varandra och sa båda att "jag vill se de andra filmerna nu på en gång"...
Betyget blir 5 av 5 möjliga...

Inga kommentarer: