söndag 19 april 2009

Grattis faster!

Idag grattar vi faster A som fyller år! Grattis, grattis och en massa kramar från oss, vi ses snart!

Dagen inleddes med att vi åt en sen frukost i solen på altanen, det blåste rejält men det gick bra eftersom vi satt i lä med solen direkt mot oss. När vi ätit gick darling ut och klöv ved med vedklyven vi lånat av fam. A-S, själv njöt jag av morgonens andra mugg kaffe i solen en stund innan jag satte mig för att läsa om bokslut(även det i solen). Jag känner i ansiktet att jag nog har fått lite färg för det stramar i skinnet en aning. Nu håller barnen på att göra sig klara för natten, darling är på styrelsemöte och jag sitter och laddar inför ytterligare studier om en liten stund när barnen kommit i säng. I morgon är det åter dags för skola och förskola för barnen, studier för mig och darling jobbar som vanligt...

Inga kommentarer: