torsdag 12 februari 2009

Förvånad

Storebror har i måååååånga år haft ett favoritgosedjur, en blå kanin som han haft med sig för jämnan (när han skulle sova) först hette det Ninamen de sista åren så har namnet varit Frasse. Jag har tyckt att denna kanin varit minst sagt äcklig eftersom vi knappt fick tvätta den förut, den är nu urtvättad och platt för all fyllning har tryckts ihop efter år av gosande. Ikväll efter middagen så kom storebror ner med kaninen i näven, öppnade sopskåpet och kastade kaninen i soppåsen. Han tittade flinande mot mig och såg min förvåning och sa "jag har ett nytt favorit gosedjur nu, det är prickis"(en dalmatiner som han fått av mormor). Där ser man... =0)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det skulle jag ALDRIG kunna göra med min Gois.

Han är numera gråaktig, från början var han vit. Han är ganska platt och sliten. Men han är min käraste vän från när jag var riktigt liten.

Och det finns inte en chans att gudbarnen fått leka med honom. Nu kanske W skulle få göra det, men nu är W så gammal så han är inte intresserad längre...

Erikssons sa...

Ewa:
Jag la faktiskt in Frasse i ett skåp, ska tvätta upp honom och lägga undan honom tills storebror blir vuxen... =0)