söndag 12 oktober 2008

Mammas salonger

Igår så var vi till dansbanan i byn tillsammans med största delen av darlings jobbarkompisar med respektive, det var show med Mammas salonger (en lokal variant av Wallmans salonger) och 3-rätters middag. Vi var hemma hos oss före och efter showen, tänk er 14 personer i vårt lilla hus... Det var mycket trevligt men jag insåg i morse att det inte är så klokt att dricka öl på fastande mage. Jag hade inte ätit något sen 24-tiden natten innan på jobbet förutom några smågodisar när jag ställde i ordning till gästerna... :-) Hur som helst så hoppas jag att vi gör något snart igen för det är ett härligt gäng de där sanerarna... Men då ska jag komma ihåg att äta något innan och plåstra tårna i förebyggande syfte(gick barfota hem för att jag hade skavsår på tårna). :-D

Inga kommentarer: