torsdag 16 oktober 2008

Regnrusk

Idag så har det regnat hela dagen. Temperaturen börjar sjunka ute nu... brr brr.
Var läge att sätta på vinterdäcken idag vilket jag gjorde på Forden.
Frun har varit och hämtat till släp och hyrbilen från svågern idag. Må hända hon byter imorgon.
Snart äntligen måndag igen :-).
Kanske första snön har fallit då?

Uppdatering: Hmmm.... där ser man, nu har darling gått och tagit åt sig äran av att ha bytt till vinterdäcken och så visar det sig att det var Quben som ska ha tack för det, darling säger att han skötte domkraften men frågan är om jag ska lita på det... :-D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Första snön...ja det längtar jag oxå efter...fast tror vi får vänta lite på det här nere i Småland

Anonym sa...

Det VET jag med all säkerhet att hon (jag) INTE gör. Det känns INTE aktuellt att byta däck i spöregn... så det så... ;-P

Erikssons sa...

Linda:
Kan tänka mig att det inte är så vanligt med snö den här årstiden hos er... Det är däremot ovanligt att vi inte fått snö ännu...