torsdag 25 juni 2009

En bit hemifrån....

Just nu befinner jag mig på hotellrummet i umeå. Är här och jobbar till imorgon.
Det är fruktansvärt varmt att jobba inne, skulle tro att värmen ute är svalare trots att den ligger på runt 25+. Gillar inte att vara hemifrån ska bli skönt och underbart att få träffa dom man älskar allra mest igen. Vet att dom har det bra utan mig i stugan fick veta att det var 21 grader i vattnet och det gjorde ju inte att man längta hem ännu mera...... På Lördag ska jag få vara med på simskoleavslutningen det ska bli roligt och se vad barnen har lärt sig denna försommar. Storebror har jag iaf sett simma 3 meter i vattnet vid stugan redan men tror att kan mera nu när det är varmare i det.
Jag får väl passa på att njuta av tidig kväll och lugnet.
P.s Ses imorgon mina älsklingar hälsar Darling/pappa d.s

Inga kommentarer: