onsdag 3 juni 2009

Håll tummarna för oss i morgon...

Vid 13-tiden så ska jag och darling på vårt första möte inför vad som komma skall så sänd oss gärna en tanke eller två vid den tiden och nån timme framåt... Jag har suttit och gått igenom en massa papper och sånt nu ikväll och känner mig helt "slut i luvan", så jag hoppas att hjärnan trots detta är med mig i morgon...

Idag har jag varit med storebror och hans fritids in till stan och spelat minigolf(eller jag var protokollförare om man ska vara noga) och fikat. I höstas hade de ett "fritidscafé" under 2 eftermiddagar där vi föräldrar och yngre/äldre syskon fick komma och fika(barnen hade bakat själva) för en valfri peng. De pengarna tog de nu och satte sprätt på och då ville de ha hjälp av några föräldrar att skjutsa och följa med och hjälpa till. Jag erbjöd mig naturligtvis, det är skoj att följa med på sånt där och jag hjälper gärna till då jag har möjlighet.
Storebror fixade 18 banor på 79 slag, tror att han lyckades med 3 "hole in one". Det var en mysig dag, synd bara att vädret bestämde sig att inte visa sig från sin bästa sida på em. Innan vi åkte så var det soligt och fint men strax innan avresa så började det att dra ihop sig, som tur var så började det inte att regna förrän vi satt och åt glass innan vi skulle åka. I morgon så är det bara 1 vecka kvar till sommarlov! Hoppas att vädret blir bättre då!

Nu är det nog dags att sova lite om jag ska kunna fungera i morgon, det känns väldigt viktigt att ha koll då. Natti natti...


Inga kommentarer: