onsdag 24 juni 2009

Tidig morgon...

Nu har darling åkt och som vanligt så är det jobbigare för den som lämnar än den som lämnas... Jag vet att han har enormt dåligt samvete för att han lämnar mig med allt här hemma och att han saknar oss kopiöst. Jag minns att det var likadant när jag var den som pendlade och åkte iväg för att jobba... Visst, jag tycker också att det är rent ut sagt skitjobbigt då han åker iväg så här men jag har ändå fullt upp med vardagen och barnen så tiden går ganska fort ändå. Snart är det ju även(som jag nämnde igår) snart semester och då får vi ta tillvara på tiden tillsammans så vi kan leva på det under såna här gånger då vi måste vara ifrån varandra...

Här är det just nu strålande sol och runt 15 grader det ser ut att bli en riktigt vacker dag idag, själv ska jag försöka att sova en stund(innan lillebror vaknar) för det blev ganska sent igår och väckarn´ ringde 04.20 idag, om några timmar är det dags för simskola och för dagen att börja "på riktigt".
Ha en strålande underbar dag för det tänker jag!

Inga kommentarer: