fredag 13 mars 2009

Äntligen fredag!

Eller för mig börjar allvaret, har äntligen fått mina böcker så att jag kan plugga och göra veckans inlämningsuppgift som ska vara inne kl. 12 idag. Det blir aningen svårt eftersom böckerna kom vid 14-tiden... =0) Jag har dock mailat läraren och fått uppskov till på måndag. Helst så skulle jag vilja göra kväll redan nu och sova för natten, är så himla trött idag. Jag var in till stan för att bl.a. köpa en ny bältesstol till lillebror, darling och jag skulle även äta lunch tillsammans. Det slutade med att hela Ocab hängde med, trevligt!
I morgon så är det dags för skidtävling igen för storebror, spännande att se hur det går, det blir första gången som jag kommer att vara med och se, jag har inte haft möjlighet tidigare. Sen så kommer väninnan Z med sina 2 barn på besök, de och hennes sambo flyttar snart hit till grannbyn och även deras barn kommer att gå i skolan här så vi tänkte låta barnen "leka ihop sig" så att det inte blir helt nytt för hennes barn.

Inga kommentarer: