fredag 20 mars 2009

Snacka om ombytta roller...


Igår var jag och bästa J på relaxen i stan i ÖVER 3 timmar, helt enkelt underbart skönt var det... Vi bastade, bubblade, bubblade, drack kaffe, bastade ångbastu och bubblade... Tiden bara försvann och helt urlakade och avslappnade gick vi ut därifrån. När jag kom hem och hade hämtat barnen så upptäckte jag att jag nog hade glömt hjärnan där i bubblet, jag hade glömt att köpa mjölk så det var bara att åka vidare och inhandla det som fattades. När vi kom hem så orkade jag inte göra den middag jag hade tänkt ut utan det blev risgrynsgröt(på tub) istället. Lillebror sa "åh va gott vi får ju aaaaaaldrig gröt"(de äter gröt till frukost minst en gång i veckan). När vi ätit så däckade jag i fåtöljen och överlämnade avdukandet till darling med varm hand. En halvtimme senare så förflyttade jag mig till soffan där jag somnade runt 19-tiden, vid 20 så tyckte darling att jag skulle gå upp istället vilket jag gjorde efter tandborstning och fortsatte mitt sovande i sängen TROTS att darling hade tv:n igång... Inte särskilt likt oss, jag brukar sitta uppe och darling brukar sova i soffan... Men... ombyte förnöjer sägs det.... =0)

Inga kommentarer: