tisdag 24 mars 2009

Jaha, då var det tisdag...

Jag ska strax sova, har svårt att somna när darling inte är hemma för det är något som fattas i sängen utan honom. Jag hoppas att han har lyckas somna och att han får sova relativt ostört trots alla sladdar han skulle ha kopplade till sig själv under natten. Kan ju hoppas att han ligger stilla så att han inte trasslar in sig... =0) I morgon så ska jag nog åka in till stan och simma, måste komma igång med motionen igen, jag har blivit alldeles för försoffad och slö... Till veckan hoppas jag att det töat lite mer så att det inte är så himla halt och spårigt efter vägen för då ska vi börja att promenera till skolan igen barnen och jag. Nä nu känner jag att sömnigheten börjar komma krypande så nu ska jag passa på och sova...
Sov gott alla!

Inga kommentarer: