tisdag 13 januari 2009

Jobbigt väder

Idag så spöregnade det samtidigt som det var -3 och då kan ni ju räkna ut resultatet av det... =0( Varför kan det inte få vara vinter på vintern och inte nån sjuk mix av väder?? Hur som helst är jag glad att vi inte behövde åka någonstans idag. Jag skulle egentligen till sjukgymnasten idag men när jag börjat att köra och insåg att regnet bara tilltog så svängde jag hem igen och ringde och avbokade tiden. Det kändes dumt att riskera att köra åt skogen för en sån sak. Då får hellre axeln ta en vecka extra på sig att läka om det skulle vara det det beror på.

Darling skulle åka till Tväråträsk idag (vilket jag skrev om igår)och kom iväg först vid 8 eftersom han skulle hämta en tv med som var sanerad med, och då kom han då fram till Lycksele och skulle hämta ut tvätten och får beskedet att den skulle komma in först i kväll... Så det var bara att vända tillbaka till Umeå igen en liten nätt tur på ca 40 mil... =0) Tur att han fick se de "exotiska" renarna igen... *L* I morgon så åker han den resan igen och sen kommer han äntligen hem. *längtar*

Inga kommentarer: