onsdag 7 januari 2009

Onsdag

I morse vid 5-tiden så åkte darlingen upp till Umeå, jag dök direkt i säng när han åkte eftersom jag hade somnade först vid 3-tiden (hade ont i axeln) och alarmet ringde 04.30. Jag tyckte precis att jag hade somnat om när det var dags att stiga upp och göra ungarna klara för skola och dagis. Sen hem och kastade mig in i duschen för att vara klar tills sotarn kom. När han varit här så åkte jag och Z & B till stan (de kom hit när sotarn var här). Veckohandling stod på schemat, vi åt även en sallad på Café Blåbär, supergott, sen åkte vi vidare för att jag skulle till både sjukgymnast och läkare idag. Hos sjukgymnasten fick jag göra olika rörelseövningar för att se om jag hade fått försämrad rörlighet. Han misshandlade mig också som vanligt... Sen så var det dags att träffa läkaren och där fick jag en kortisonspruta på två ställen, blev fortsatt sjukskriven. På heltid fram till den 20:e och på 75% fram till den 31:a. Just nu så sitter jag och har en obeskrivlig värk i arm och axel, hoppas att det minskat något till i morgon. Typiskt att jag skulle få sprutan nu när darling är borta eftersom jag inte får använda vänsterarmen, hoppas att det inte kommer snö i morgon som de hotat med. Tur att vi har duktiga och hjälpsamma barn...

Förresten... NU är det åter -20...! brrrrr...

Inga kommentarer: