fredag 23 januari 2009

Trevlig helg!

Vi blev hastigt inbjudna till darlings jobbarkompis "Sockervippan" med familj på middag eller om man ska vara riktigt noga så bjöd nog darling mer eller in oss... =0) Jag slängde ihop en kladdkaka och tog med den till kaffet. Vi har nyss kommit hem så det blev aningen sent för barnen men det är trevligt att umgås så där spontant emellanåt man gör det alldeles för sällan... Nu ligger barnen och lugnet sänker sig över vårt hus... Ha en fortsatt trevlig fredagskväll, det tänker vi.
I morgon så ska jag jobba för första gången sen i oktober, det blir spännande att se hur det går eftersom jag fortfarande har jättebesvärligt i axeln. Det blir bara en natt, jag är fortfarande sjukskriven på 75% månaden ut. På tisdag så ska jag på vårdcentralen på någon typ av rehabmöte, får se vad det ger...

Inga kommentarer: